شرایط مهم و اصولی بازگردانی کالا

گارانتی بازگشت وجه تا ۷ روز پس از تحویل محصول توسط شرکت حمل و نقل به مشتری طبق شرایط و بندهای این ماده برقرار می‌باشد و پس از گذشت این مدت‌زمان، طبق قوانین تجارت الکترونیک امکان بازگشت وجه وجود ندارد.

 در صورتی که محصول خریداری شده با توضیحات صفحه محصول و امکانات یا تصویر ذکر شده در معرفی محصول مطابق نداشته باشد، مشتری می‌تواند از گارانتی بازگشت وجه استفاده کند.

مشتری باید قبل از خرید اطلاعات محصول را به‌صورت دقیق مطالعه و بررسی نموده. محصول ارائه شده دقیقا مطابق با توضیحات و تصویر محصول خواهد بود و عدم وجود امکانات مد نظر مشتری که در توضیحات محصول ذکر نشده باشند، شامل بازگشت وجه نخواهد بود.

درصورتی که مشتری شرایط بازگشت وجه را داشته باشید باید تا زمانی که دیج مد  مبلغ سفارش را از درگاه پرداخت  دریافت کند صبر کند. بعد از تسویه مبلغ سفارش مشتری توسط درگاه پرداخت مبلغ برای مشتری کارت به کارت یا پایا میشود

اقدامات لازم برای بازگردانی :

 

  • لطفاً قبل از هر اقدامی با کارشناسان پشتیبانی خدمات پس از فروش تماس بگیرید.

  • از ارسال کالا بدون هماهنگی با خدمات پس از فروش دیج‌مد جداً، خودداری کنید.

  • برای ارسال، باید کالا در جعبه یا کارتن اصلی خود به ‏خوبی بسته‌بندی شود و لوازم جانبی و همه اقلام همراه مانند کابل، ریموت، باطری، دفترچه راهنما، کارت گارانتی، کارت بیمه، بند و قطعات بسته‌بندی به همراه کالای اصلی ارسال شود.

  •  

 

  • اگر کالای خریداری شده، ایراد یا اشکال فنی داشته باشد.
    – اشکال و یا ایراد فنی باید حداکثر تا ۳ روز کاری پس از دریافت کالا، به دیج مد اطلاع داده شود. 
  • لازم است کارتن و جعبه اصلی محصولات تا پایان ۳ روز مهلت استفاده، نگهداری شود و از دور ریختن آن جداً خودداری شود.
  • استفاده از این سرویس تنها در صورتی امکان‌پذیر است که کالا در کارتن یا جعبه اصلی خود به دیج مد بازگردانده شود.

اگر کالای خریداری شده از نظر مشخصات یا ظاهر فیزیکی با اطلاعات وب سایت مغایرت داشته باشد.

  • – وجود مغایرت، باید حداکثر طی ۷۲ ساعت کاری پس از دریافت کالا، به واحد خدمات پس از فروش دیج مد از طریق تلفن یا ایمیل اطلاع داده شود.
    – اگر مغایرت، بدون استفاده از کالا قابل مشاهده است، مثل رنگ یا مشخصات درج شده روی بدنه، باید کالا در شرایط اولیه خود باشد و از آن استفاده نشده باشد.
    – عکس محصولات جهت اطلاع و کمک به خرید مشتری است و از آنجا که ممکن است در پاره ای جزییات با کالای اصلی تفاوت هایی داشته باشد به استناد آنها نمی توان اعلام مغایرت کرد. ملاک وجود مغایرت در مشخصات کالا، مشخصات فنی درج شده در وب سایت است.
    – در صورتی که امکان تشخیص مغایرت بدون باز کردن بسته بندی وجود دارد، امکان رسیدگی به درخواست مشتری در صورتی ممکن است که کالا از حالت اورجینال یا بسته‌بندی اصلی و اولیه خود خارج نشده باشد.
    – در صورتی که امکان تشخیص مغایرت تنها با باز کردن بسته بندی ممکن باشد، لازم است کارتن و جعبه اصلی محصولات نگهداری شود و از دور ریختن آن جداً خودداری شود. استفاده از این سرویس تنها در صورتی امکان‌پذیر است که کالا در کارتن یا جعبه اصلی خود به دیج مد بازگردانده شود. برچسب زدن یا نوشتن توضیحات، آدرس یا هر مورد دیگری روی کارتن یا جعبه اصلی کالا و یا پاره و مخدوش کردن آن، امکان استفاده از ضمانت بازگشت را از بین خواهد برد.
    – اگر کالای خریداری شده، آسیب دیدگی یا ایراد فیزیکی و ظاهری داشته باشد.
    – آسیب‏‏ یا ایراد فیزیکی باید حداکثر طی ۷۲ ساعت کاری پس از دریافت کالا، به خدمات پس از فروش دیج مد از طریق تلفن یا ایمیل اطلاع داده شود. – لازم است کارتن و جعبه اصلی محصولات نگهداری شود و از دور ریختن آن جداً خودداری شود. استفاده از این سرویس تنها در صورتی امکان‌پذیر است که کالا در کارتن یا جعبه اصلی خود به دیج مد بازگردانده شود. برچسب زدن یا نوشتن توضیحات، آدرس یا هر مورد دیگری روی کارتن یا جعبه اصلی کالا و یا پاره و مخدوش کردن آن، امکان استفاده از ضمانت بازگشت را از بین خواهد برد.
    – اگر مشتری از خرید خود منصرف شود.
    توجه: از آنجا که دیج مد یک وب‌سایت خرده‌فروشی آنلاین است، حق استرداد کالا طبق شرایط صرفا متعلق به مشتری یا همان مصرف‌کننده است سفارش یک کالا به تعداد، مغایر با هدف مصرف خریدار است و شامل حق استرداد نمی‌شود.
    – اگر در اثر حمل و نقل، آسیب دیدگی ایجاد شده باشد.
    – آسیب‏‏ دیدگی باید حداکثر طی ۷۲ ساعت کاری پس از دریافت کالا، به خدمات پس از فروش دیج مد اطلاع داده شود. – با توجه به بسته بندی ایمن و استاندارد همه مرسولات، تحویل به هر یک از شرکت‏‏‌های حمل و نقل معتبر به انتخاب کاربر و اعلام بارنامه مرسوله به این معنی است که بروز هر گونه حادثه در هنگام حمل و تحویل به عهده شرکت حمل و نقل است و دیج مد تنها در صورت تایید شرکت حمل کننده سفارش و در راستای تسهیل امور پیگیری، خسارت را جبران می‌‏کند. – لازم است کارتن و جعبه اصلی محصولات نگهداری شود و از دور ریختن آن جداً خودداری شود. استفاده از این سرویس تنها در صورتی امکان‌پذیر است که کالا در کارتن یا جعبه اصلی خود به دیج مد بازگردانده شود. برچسب زدن یا نوشتن توضیحات، آدرس یا هر مورد دیگری روی کارتن یا جعبه اصلی کالا و یا پاره و مخدوش کردن آن، امکان استفاده از ضمانت بازگشت را از بین خواهد برد. – کالای آسیب دیده و همه لوازم جانبی و متعلقات آن، باید به همان شکلی که مشتری تحویل گرفته است به همراه صورت جلسه رسمی شرکت حمل کننده و فاکتور به خدمات پس از فروش دیج مد ارسال شود. – در صورتی که آسیب‏‌، در لحظه قابل مشاهده باشد، مشتری می‏‌تواند از تحویل گرفتن مرسوله خودداری کند تا جهت بررسی و ارسال مجدد به دیج مد بازگردانده شود.
    ضوابط و مسئولیت‌های مربوط به فروش محصولات آرایشی و بهداشتی
    – اطلاعات هر محصول آرایشی بهداشتی در وب‌سایت دیج مد، صرفاً برای اطلاع‌رسانی است و جنبه مشاوره ندارد. خریدار باید قبل از استفاده از مواد آرایشی بهداشتی نسبت به کسب اطلاعات حرفه‌ای و اخذ مشاوره از متخصص مربوط اقدام کند. همچنین، نظراتی که کاربران در خصوص کالا در وب¬‌سایت درج کرده‌اند، تجربه یا اطلاعات شخصی افراد است و برای آنها و دیج مد مسئولیتی ایجاد نمی‌کند. همچنین دیج مد مسئولیتی در قبال درستی اطلاعات فراهم شده روی بسته‌بندی کالا ندارد و مسئولیت آن با شرکت تولیدکننده کالاست. – درصورت عدم آگاهی، اطلاع و ناتوانی مشتری در استفاده از محصولات آرایشی و بهداشتی و یا ایجاد خسارت نسبت به خود یا محصول، تمامی مسئولیت¬‌های آن بر عهده مشتری است و فروشگاه دیج مد در این خصوص هیچگونه تعهدی نخواهد داشت. – در صورت تایید معیوب بودن کالای مرجوعی توسط شرکت تامین یا تولیدکننده، دیج مد صرفاً هزینه کالا یا سرویس را مطابق فاکتور (حداکثر تا یک ماه از تاریخ فاکتور) به مشتری برمی‌گرداند. – دیج مد نسبت به عوارض جسمی و بیماری‌های ناشی از استفاده محصولات آرایشی و بهداشتی (از قبیل حساسیت‌های پوستی، جراحات و …) مسئولیت و پاسخگویی ندارد. انجام پیگیری‌های لازم باید توسط مشتری و از طریق شرکت‌های مربوط ( نمایندگی‌ها و تامین‌کنندگان رسمی کالا) انجام شود.
    ضوابط و مسئولیت‌های مربوط به فروش لوازم شخصی و بهداشت و مراقبت
    – اطلاعات این محصولات صرفاً برای اطلاع‌رسانی است و جنبه مشاوره ندارد. خریدار باید قبل از استفاده، نسبت به کسب اطلاعات حرفه‌ای و اخذ مشاوره از متخصص مربوط اقدام کند. همچنین، نظراتی که کاربران در خصوص کالا در وب‌سایت درج کرده‌اند، تجربه یا اطلاعات شخصی افراد است و برای آنها و دیج مد مسئولیتی ایجاد نمی‌کند. – دیج مد مسئولیتی در قبال درستی اطلاعات فراهم شده روی بسته‌بندی کالا ندارد و مسئولیت آن با شرکت تولیدکننده کالاست. – درصورت عدم آگاهی، اطلاع و ناتوانی مشتری در استفاده از این محصولات یا ایجاد خسارت نسبت به خود یا محصول، تمامی مسئولیت‌‌های آن بر عهده مشتری است و فروشگاه دیج مد در این خصوص هیچگونه تعهدی نخواهد داشت. – دیج مد نسبت به عوارض جسمی و بیماری‌های ناشی از استفاده از این محصولات مسئولیت و پاسخگویی ندارد. انجام پیگیری‌های لازم باید توسط مشتری و از طریق شرکت‌های مربوط ( نمایندگی‌ها و تامین‌کنندگان رسمی کالا) انجام شود.

  • ضوابط و مسئولیت‌های مربوط به فروش پوشاک و کفش
    – به دلیل رعایت نکات بهداشتی و شخصی و طبیعت خاص فروش اینگونه کالاها، این گروه شامل مهلت تست ۱ روزه نیستند و قابل ارجاع نمی باشند.

  • کالا را چطور ارسال کنید؟

  •  

    – لطفاً قبل از هر اقدامی با کارشناسان پشتیبانی خدمات پس از فروش تماس بگیرید. – از ارسال کالا بدون هماهنگی با خدمات پس از فروش دیج مد جداً، خودداری کنید. – برای ارسال، باید کالا در جعبه یا کارتن اصلی خود به ‏خوبی بسته‌بندی شود و لوازم جانبی و همه اقلام همراه مانند کابل، ریموت، باطری، دفترچه راهنما، کارت گارانتی، کارت بیمه، بند و قطعات بسته بندی به همراه کالای اصلی ارسال شود.
    – برچسب زدن یا نوشتن توضیحات، آدرس یا هر مورد دیگری روی کارتن یا جعبه اصلی کالا و یا پاره و مخدوش کردن آن، امکان استفاده از ضمانت بازگشت را از بین خواهد برد. در صورت لزوم، توضیحات خود را پشت فاکتور خرید یا قطعه کاغذ جداگانه‌ای بنویسید.
    – فاکتور همراه کالا ارسال شود و پشت آن مشکل را بنویسید. بسته های ارسالی را ترجیحا با پست سفارشی ارسال نمایید.

    زنجان – خ دلجویی – پ ۲۲/۱ – میهن استور

  •  
  • درصورت ارسال با پست پیشتاز، عکس و تصویری از رسید پستی تهیه و به آدرس Info@digimod.ir ایمیل کنید.

  • یا به ایمیل pishgamiran9@gmail.com ارسال کنید. 

 

هزینه ارسال چطور محاسبه خواهد شد؟

– اگر ایراد فنی، وجود مغایرت فنی یا فیزیکی یا آسیب دیدگی ظاهری، به تایید کارشناسان خدمات پس از فروش میهن استور برسد، هزینه‌های باز ارسال به عهده میهن استور است. – در صورت تایید نشدن ایراد یا مغایرت توسط کارشناسان میهن استور، هزینه ارسال و دریافت مجدد کالا، به عهده مشتری خواهد بود.


پس از رسیدن و دریافت کالا توسط خدمات پس از فروش، روند رسیدگی به درخواست مشتری چگونه خواهد بود؟


– کارشناسان خدمات پس از فروش میهن استور ایرادهای اعلام شده توسط مشتری را بررسی و کنترل می‌‏کنند. اگر ایراد، مغایرت یا آسیب‌دیدگی توسط کارشناسان میهن استور تایید شود،کالا تعویض خواهد شد و یا مشتری می‌تواند کالای خود را با مدل دیگری جایگزین کند.

لازم به ذکر است که تعویض کالا منوط و مشروط به موجود بودن کالا در انبار شرکت است. اگر در زمان رسیدگی و طی مراحل تست کارشناسی و اقدامات لازم برای تعویض کالا، موجودی آن به اتمام برسد؛ میهن استور بنا به انتخاب مشتری کالای دیگری را ارسال می‌کند و یا وجه کالای مرجوعی را به حساب مشتری واریز می‌کند.

بدیهی است که در صورت انتخاب کالای دیگر، تفاوت قیمت کالای جدید با کالای مرجوعی (مبلغ درج شده در فاکتور) محاسبه و قبل از ارسال تسویه می‌شود.

 

برای کالای گران‌تر، مشتری تفاوت را پرداخت می‌کند و برای کالای ارزان‌تر، میهن استور تفاوت را به حساب مشتری واریز می‌کند. 

اتمام موجودی کالا و یا تغییرات قیمت کالا در مراحل تعویض و مرجوعی، به هیچ عنوان حقی را برای مشتری ایجاد نمی‌کند و میهن استور در قبال تهیه همان کالا و یا تغییرات قیمت کالا هیچ‌گونه تعهدی نداشته و فقط تعهد بازپرداخت وجه کالا -درج شده در فاکتور- به مشتری را می‌پذیرد. 

پس از دریافت و پذیرش کالا توسط میهن استور، بسته به نوع محصول و مشکل اعلام شده توسط مشتری، تست و اعلام نظر نهایی کارشناسان خدمات پس از فروش، به طور میانگین ۴۸ ساعت کاری زمان خواهد برد. 

 

کارشناسان فنی خدمات پس از فروش برای تست محصولات، ملزم به رعایت استانداردها و دستورالعمل‌ها و رویه‌های ابلاغ شده توسط شرکت‌های تولید کننده و یا نمایندگی‌های مجاز محصولات و کالاهای ارائه شده در سایت میهن استور هستند، لذا علیرغم تصور آن‌که تست کالا (حتی برای ایرادهای خیلی آشکار) می‌تواند خیلی سریع انجام شود، ولی در عمل رعایت رویه‌های تست زمان‌بر است و در مواردی نیاز به هماهنگی با نمایندگی‌های مجاز آن کالا دارد.

به همین علت زمان اعلام نظر کارشناسی برای تعویض کالا به طور میانگین ۴۸ ساعت کاری در نظر گرفته شده است، ولی خدمات پس از فروش تمام تلاش خود را بکار خواهد بست تا سرعت تست و کارشناسی را افزایش داده، در کوتاه‌ترین زمان ممکن به نیاز مشتریان محترم پاسخ دهد. 

از هنگامی که وضعیت کالا در واحد خدمات پس از فروش، مشخص شود، اگر نیاز به استرداد وجه باشد، حداکثر تا ۴۸ ساعت کاری مبلغ به حساب مشتری واریز خواهد شد. 

ملاک عمل و اقدام شرکت، نظر کارشناسان فنی پشتیبانی و خدمات پس از فروش میهن استور است.


درخواست خود را چطور به خدمات پس از فروش اطلاع دهید؟


از طریق یکی از روش‌های زیر، درخواست خود را اطلاع دهید:
– با شماره تلفن ۳۳۳۶۶۶۲۹ – (۰۲۴) تماس بگیرید و داخلی خدمات پس از فروش را انتخاب کنید.
– یا به contact@mihanstore.net ایمیل بزنید.