مجموعه قوانین مهم سایت برای فعالیت بهتر
قوانین تضمین سلامت و اصالت
- در صورتی که کالایی پس از ارسال به دست مشتری دچار مشکل یا نقص فنی باشد، مشتری ۷ روز فرصت دارد تا نسبت به مرجوع کالا اقدام نماید.
شرایط مرجوع کالا:
- کارتن و متعلقات کالا باید کاملاً سالم و بدون نقص به همراه کالا مرجوع شوند.
- هزینه بازگشت کالا به عهده مشتری خواهد بود.
- مرجوعی کالا فقط با هماهنگی کارشناسان ما امکانپذیر خواهد بود.
- مشتری باید کالا مرجوعی را با بستهبندی مناسب برای شرکت یا انبار دیج مد ارسال نماید.
سفارشات و خرید و ارسال کالا
ارسال کالا:
- اگر در پنجشنبه عصر یا شب خرید انجام میدهید، انتظار نداشته باشید که کالا شنبه یا یکشنبه به دستتان برسد.
- ارسال کالا در ابتدای روز کاری انجام میشود و تحویل آن به شما حداکثر بین ۳ تا ۶ روز بسته به مسافت و شرکت حمل و نقل خواهد بود. تمامی تلاش ما این است که کالا سریعتر به دست مشتری برسد.
پیگیری سفارش:
- برای پیگیری سفارش خود، میتوانید در سایت عضو شوید (عضویت با شماره موبایل امکانپذیر است) و سپس به صفحه پیگیری سفارش رفته و با وارد کردن شماره سفارش و شماره تلفن همراه خود، از وضعیت سفارش خود مطلع شوید.
- همچنین کد و شماره پیگیری پستی برای شما بعد از ارسال کالا پیامک میشود.
قوانین مرجوع هزینه
- در صورتی که نیاز به مرجوع هزینه کالا باشد (برای مثال، کالایی که سفارش دادهاید موجود نباشد)، حداکثر ۲۴ تا ۷۲ ساعت در روزهای غیرتعطیل پس از اعلام مرجوع هزینه، زمان خواهد برد.
- علت این تاخیر، فرآیندهای مربوط به سیستم بانکی است که خارج از کنترل ما میباشد. پس از ثبت سفارش و پرداخت وجه، ۲۴ ساعت زمان میبرد تا وجه به حساب فروشگاه واریز شود.
- برای مرجوع وجه، باید از همان کارتی که با آن خرید کردهاید استفاده کنید و به هیچ عنوان استرداد و واریزی به حسابهای دیگر انجام نمیشود مگر با رضایت کتبی و قانونی صاحب کارت خرید.
قوانین پشتیبانی
- پشتیبانی ما بهصورت ۲۴ ساعته نیست. با این حال، سعی میکنیم در همه پیامرسانها (چه داخلی و چه خارجی) پاسخگوی شما باشیم.
- مشتری برای ما بسیار ارزشمند است و خدمات و پشتیبانی برای مجموعه دیج مد از اهمیت بالایی برخوردار است.
- با این حال، همیشه به یاد داشته باشید که کارشناسان ما هم انسان هستند و همانند سایر انسانها ممکن است در مواقعی نیاز به استراحت، تغذیه یا حتی بودن در کنار خانواده داشته باشند. پس در برخورد و گفتارتان با آنها خواهشمندیم ملایمت داشته باشید و کمی صبور باشید.
- مدت زمان پاسخگویی در بخش پشتیبانی متغیر است و میتواند بین کمتر از ۱ ساعت تا ۲۴ ساعت باشد.
- اما تمام تلاش ما پاسخگویی هرچه سریعتر به شما خواهد بود.
نکات کلی:
- در قوانین سایت از زبانی ساده و روان استفاده شده است تا برای همه کاربران قابل فهم باشد.
- از بهکار بردن اصطلاحات تخصصی و پیچیده خودداری شده است.
- در صورت بروز هرگونه مشکل، ما متعهد میشویم تا به مشتری خود کمک کنیم تا بهبهترین شکل مشکل مرتفع شود.
- قوانین به گونهای تدوین شدهاند که حقوق و تعهدات هر دو طرف (مغازه و مشتری) به وضوح مشخص شده باشد.
امیدواریم با مطالعه این قوانین، تجربه خریدی امن و راحت را در فروشگاه ما داشته باشید.